Επιστροφές
Η Πρωτόγερος ΑΕΒΕ δύναται, κατ’ απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, να παράσχει στον εκάστοτε πελάτη της τη δυνατότητα να επιστρέψει εμπορεύματα που αγόρασε, εκδίδοντας πιστωτικό για τις μελλοντικές αγορές του πελάτη, εφόσον είναι πελάτης χονδρικής είτε επιστρέφοντας το ποσό, εφόσον είναι πελάτης λιανικής. Η επιστροφή των εμπορευμάτων γίνεται με τους όρους που αναλύονται κατωτέρω.
Ο πελάτης επιβαρύνεται με το συνολικό κόστος της επιστροφής των προϊόντων, πλην της περίπτωσης λάθους της εταιρείας μας κατά την εκτέλεση της παραγγελίας του πελάτη, περίπτωση κατά την οποία η εταιρεία υποχρεούται να δεχτεί την επιστροφή.
Απαραίτητη προϋπόθεση της επιστροφής αποτελεί:
Η συμπλήρωση της συνημμένης “αίτησης επιστροφής εμπορευμάτων”, η οποία βρίσκεται στην ενότητα “Φόρμες” σε όλα της τα πεδία, με ξεκάθαρη διατύπωση του λόγου για τον οποίο αιτείται η επιστροφή καθώς και η μετέπειτα αποστολή της μέσω μέιλ.
Εφόσον αποσταλεί στον πελάτη η έγγραφη έγκριση επιστροφής από την εταιρεία, τότε και μόνο τότε μπορεί ο πελάτης να προβεί στην αποστολή των εμπορευμάτων με προσυμφωνημένο μέσο (μεταφορική,κούριερ, κτελ κλπ), αφού απαραιτήτως πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
- Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραλήφθηκε (να είναι καινούριο), χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγιστεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής του συσκευασίας (αξεσουάρ, παρελκόμενα, έντυπα οδηγιών χρήσης, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κλπ). Η Πρωτόγερος ΑΕΒΕ μπορεί να δεχθεί προϊόντα με αποσφραγισμένη συσκευασία, αν κατά την κρίση της εταιρείας και κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, δεν θίγεται η αξία πώλησης, η λειτουργικότητα και η εγγύηση του προϊόντος.
- Ηλεκτρικά είδη τα οποία τοποθετήθηκαν και η βλάβη δεν διορθώθηκε επουδενί δεν μπορούν να επιστραφούν (πχ πολλαπλασιαστές).
- Τα εμπορεύματα συνοδεύονται από δελτίο αποστολής.
- Στα συνοδευτικά έγγραφα επισυνάπτεται αντίγραφο του παραστατικού αγοράς (απόδειξη λιανικής) ή αναγράφεται ο αριθμός και η ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου.
- Αν κάποιο είδος επιστραφεί με εμφανή σημάδια τοποθέτησής του, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μη αποδοχής της επιστροφής και εκ νέου αποστολής του πίσω στον πελάτη, με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν τον τελευταίο.
Δεν επιστρέφονται εμπορεύματα:
- Που προέρχονται από ειδικές παραγγελίες (πχ παραγγελίες εξωτερικού που έγιναν κατ’εντολή του πελάτη γραπτά ή τηλεφωνικά, παραγγελίες γνήσιων ανταλλακτικών, παραγγελίες ειδών που ο πελάτης ζήτησε συγκεκριμένα με κωδικό) και εν γένει έχουν παραγγελθεί ειδικά για τον συγκεκριμένο πελάτη.
- Που η αγορά τους έχει γίνει πριν από 20 ημερολογιακές μέρες.
- Που η συσκευασία τους διέθετε ειδική σήμανση, ταινία ασφαλείας-γνησιότητας, αυτοκόλλητο ασφαλείας-γνησιότητας, ολόγραμμα ασφαλείας-γνησιότητας , η οποία έχει παραβιασθεί.
- Που η συσκευασία τους δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την ασφαλή μεταφορά τους.
Η τυχόν αποδοχή από την εταιρία, στο πλαίσιο της καλόπιστης συνεργασίας και διάθεσης εξυπηρέτησης του πελάτη, επιστροφών που δεν υποχρεούται να αποδεχθεί, ουδόλως δύναται να ερμηνευθεί ως αλλαγή της εμπορικής πολιτικής της εταιρίας ή δέσμευσής της να πράξει τούτο και σε μελλοντικές επιστροφές του πελάτη.
Ο πελάτης υποχρεούται όπως ελέγχει προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (πχ σπασμένο εμπόρευμα κλπ).
Η σφραγίδα του πρακτορείου μεταφορών πιστοποιεί και την ημερομηνία αποστολής των εμπορευμάτων.
Η ανωτέρω πολιτική επιστροφών της Πρωτόγερος ΑΕΒΕ δεν αφορά προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, για τα οποία ο πελάτης έχει όλα τα εκ του νόμου προβλεπόμενα δικαιώματα.